Senin, November 19, 2007

Pertemuan di Rumah Erlina di sekitar RSGS - 18 Nov 2007


Halo DB-9..... How Are You?
Ini carito waktu awak bakumpua di rumah si Lin dakek RSGS tanggal 18 Nov kapatang minggu dari jam 10 pagi sampai patang hari...... Holy Moly
Acara awak nan tasusun indak banyak jauh dari nan direncanakan misalnya mamelototi foto2 dari yang baru yang dibao si Lin dari Timika, Kenangan oom Teddy, Mantu Gan Hok An, Rodyat pai baburu, dan yang seru itu ya Kenangan masa lalu waktu SMA tahun 1966 - 41 tahun yang sudah lewat. Juga Dokumentasi Rodyat di Aceh dua minggu setelah Tsunami yang cukup menegangkan urat syaraf kita dan mengingat kebesaranNya...... innalillahi wa inna ilaihi rojiun.....juga kita diingatkan si Dyat tentang bahayanya "padang Kota Tercinta" kota kenangan awak waktu remaja itu diambang bahayo tsunami, si Dyat tayangkan tentang Kajian kemungkinan bahaya tsunami di Padang - via peta Google andalannya.

Makanan terhidang yang rencananya aduhai.... , yah ga terlalu jauh lah tetap ado Pempek Sinshe Ho dari Plbg , Karipik Balado ncek Kong Wan ditukanyo jo ole2 Rakik Macho, Sarang Balam, jo Kacang Goreang badaruak, Eating Pizza ...aaaa Gulai Itiak mr.Niz yang kito bayangkan itu iyo indak tabao dek Kapalo Suku doh, kok tabao iyolah agak dingin dek baliau talaik datang, ado pulo acara nan indak bisa ditinggakan, ba'a kecek awak..... untuanglah baliau manyampaikkan datang alhamdullilah....., baitu pulo Lontong cubadak, ibu Zuzi indak mambaokkan lai dek angku Datuak As talaik pulo manjapuik bu Zuzi, indak ba'a do, lain kali tantu labiah lamak yo bu. Nasi Kapau uni Jun dek jauah bana pai maambiaknyo ka Kapau iyolah uni Yun indak datang2 dek macet pulo mungkin dijalan....... Weekend BBQ Untuanglah tuan rumah alah manyiapkan Bistik Orang Kawin jo Mie Goreng & risoles ny.Teddy yang alah beken diseantero Kwitang memang tidak meleset banyak dari rencana samulo. Yang penting awak bisa batamu, bagalak-galak mampapanjang umua..... insyaAllah.

Untuak pambuka salero kini ambo kirimkan foto Pempek Sinshe Ho tuh, alah sampai di rumah taraso juo lai segernyo... hehe jo padehnyo!!

Dalam waktu dakek insyaAllah foto2 lain ambo cubo kirim manyusul yo.....

Wass - 2ny





Tidak ada komentar: